zondag 3 april 2011

Dank je wel!

Op 19 januari kwam ik ziek thuis te zitten, intussen zit ik dus alweer ruim 10 weken thuis :-(
Omdat ik zelf niet mobiel ben, ben ik dus erg afhankelijk van heel veel mensen.
Mijn moeder is de allergrootste schat op aarde! 
Bijna dagelijks is ze bij me en zorgt ze ervoor dat mijn huishouden draaiende blijft. 
Best een flinke klus, en dat is echt een understatement(!!), met 3 jonge kinderen.
Doordat ze mij niet wilde laten zitten werd ze vorige week zelf ziek, een flinke voorhoofdsholte-ontsteking, bronchitis en oververmoeid! Arme mama.... Om haar een beetje op te fleuren hebben we haar een mooie bos bloemen gegeven en dit kaartje.
Gelukkig is ze intussen weer op de been en komt ze me weer helpen, jippie!!
'Get well' kaartje voor mijn moeder.
Binnenin het kaartje heb ik een labeltje gehangen met de tekst 'Get well'.
Het jutetouw en het hartenbedeltje komen uit mijn eigen shop
.
Deze vilten bloemen en het lusjesband komen ook uit mijn eigen shopje.
Door vilt en band te gebruiken krijgt het kaartje net dat beetje extra.



Liefs, Linda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie, graag tot een volgende keer!