dinsdag 5 april 2011



Vorige week heeft onze jongste zoon 2 nachten bij opa en oma gelogeerd, voor wie het feest nu het grootst was weet ik niet hihi.
Javi heeft genoten, maar opa en oma zeer zeker ook. Met moeite kregen we 'm woensdag weer thuis ;-).
Voor opa en oma heb ik dit kaartje gemaakt om ze te bedanken voor hun goede zorgen.


Voor dit kaartje heb ik wederom vilt gebruikt, uiteraard mijn eigen shop ;-).


De afgelopen dagen zijn er weer nieuwe kleuren vilt binnengekomen. 26 kleuren heb ik intussen in de collectie opgenomen! Als je nu start met het volgen van mijn blog krijg je 10% korting op de vilten lappen, dus grijp je kans enne... vertel het vooral ook al je vriendinnen!
Ik verkoop uitsluitend 100% wolvilten lappen.


Liefs, Linda

2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    Bedankt voor je leuke bericht op mijn blog! Het is inderdaad lang geleden dat ik wat gepost heb, maar heb ook helemaal niets meer gescrapt de afgelopen periode! Gewoon geen zin... 0,0! We genieten ontzettend van Nadé, het is zo'n lief meiske, heerlijk! Ze is de afgelopen wel ziek geweest, ze heeft kinkhoest waar zu nu gelukkig van opknapt maar dat heeft heel wat energie gekost en daar ging dus ook mijn zin om naar mijn kamertje te gaan... maar wie weet, ooit in de toekomst... ;-)
    Wat leuk dat je ook een blog bent begonnen, zo lekker kleurrijk ook! Ik volg je vanaf nu via je blog! :-)
    Leuke kaart heb je ook gemaakt, helemaal mijn kleurtjes!

    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda
    nav mijn bestelling bij jou en de tip die je me gaf heb ik me volger bij jou gemaakt.
    Super snellen levering trouwens en uiterst netjes verzorgt, maar je blog is ook super, mooie vrolijke kleurtjes joh, ben er zelf ook mee aan het uitvogelen.
    Ik weet niet of je zin/tijd hebt om een keer op mijn blog te komen kijken.
    Liefs Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie, graag tot een volgende keer!