woensdag 30 maart 2011

Welkom op mijn blog!

Jippie!!! Het is zover, ik heb mijn eigen blog.
Mijn lieve vriendinnetje Ingrid bracht me op het idee om met een blog te starten en op die manier mijn creaties met iedereen te delen.
Mijn gezondheid is momenteel niet al te best en daardoor is het niet altijd even makkelijk om te 'knutselen' en berichtje te typen, maar ik ga het gewoon proberen.
Ik heb nog zoveel creaties om jullie te laten, voorlopig kan ik wel even vooruit.
Om niet al het moois in een keer weg te geven ;-), plaats ik gewoon steeds 1 projectje.

Vandaag nam een van de leidsters van de creche van Javi afscheid, echt een gemis voor de creche hoor. Wat een schat van meid is het.
Om haar te laten zien dat we haar goede zorgen erg gewaardeerd hebben, heb ik deze theelichtjes voor haar gemaakt. In de leuke 'Ik hou van Holland' stijl mét bijhorend kaartje natuurlijk. Als je het doet...moet je 't goed doen hè?! ;-)
Tot de volgende keer!
Liefs, Linda







3 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk en lekker vrolijk uit, Lin. Succes ermee!!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige blog meis. Heel veel succes ermee en natuurlijk ook met je shoppie. Aan je service zal het niet liggen, ;).
    groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,

    Ik moet een google account hebben, heb er wel één voor mijn werk, maar die geldt hier dus niet voor. De andere media heb ik niet. Ik blijf je gewoon volgen door af en toe hier te kijken!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie, graag tot een volgende keer!